Mars 26, 2011

Igår hade jag en riktigt bra kväll! Efter dagens omständigheter så var inte mitt humör direkt på topp! Men det vände Elin på ganska snabbt när hon frågade om jag ville med till karlstad! Det var en toppen kväll med härliga människor!
Det var många goa kommentarer som kom fram under kvällens gång!

O: vad heter du?
D: Dellshy
O:göran?

Tack för en sjukt rolig kväll!

Och idag blir det nog ut och köra lite fyrhjuling med Rredrik och Robin! Det är ju så jäkla fint väder ute.
Sen måste jag bara säga att jag älskar min pojkvän mer än det går att beskriva, för hade jag inte haft honom igår vet jag inte riktigt vad som skulle hänt! Så tack Fredrik! ♥

bloggtorka vare va.

Skriver på projektarbetet för fullt! kommit rätt så långt, har väll skrivit typ 6 sider kanske! Ganska stolt över mig själv måste jag säga eftersom jag började idag och har hållit på ungefär 5 timmar och det ska vara klart om en månad! Så jag hinner nog! hoppas jag!

Iallafall, I helgen var jag med Robin,krille och fredrik! vi hade kul som vanligt, drack,skrattade och de satt och kolla på porr! fräääscha killar.

Igår myste jag med min lilla älskling, kollade på desperate housewives och åt godis! höhö. Har ingenting kul att skriva om så det får bli ett riktigt tort inlägg!

♥ nu får jag fortsätta med mitt projektarbete !:)

Puerto Rico- The Week.

När vi landade med flygplanet, hade för det första resan varit äckligt dryg! Skrikande barn,klagande gammla människor och en massa mer hysterier.
När vi kom dit var det 30 grader i skuggan, och vi skulle sitta i en buss utan airkondition i över en timme! YEY sa jag bara. Men det gick bra förutom att man höll på att svettas till döds för att man hade mjukisbyxor och en tröja på sig!

När vi kom till hotellet var första tanken bara "WOW" det var så jäkla fint! och vi hade världens finaste havsutsikt från hotellrummet. Och hotellrummet var ganska fint också! Vi hade typ ett lägenhetsrum! så det var både kök och vardagsrum! Så det var ganska skönt, att det var stort och man slapp och stänga in sig! altanen var också rätt så stor! så vi var helnöjda med hotellet !:)
Här är lite av utsikten ifrån rummet !:) så underbart vackert! Om man kollade mer mot höger kunde man se ungefär hela havet, eller iallafall så långt ögat kunde se!

Altanen ser liten ut här! men den går åt höger också! så det den var rätt stor!

Toaletten var nog det styggaste jag sett! haha.. liksom , vem lägger golvet i en spygrön färg? aja! det räckte till att gå på toa,borsta tänder och duscha! kan inte säga att jag bosatte mig där inne! haha.

Första dagen vi var där utforskade vi ungefär hela ön! haha.
Vi var borta vid amadores beach, det var en liten bit ifrån vårat hotell! men ändå inte så långt! det var iallafall sjukt fint där! och vi gick tillbaka senare utöver veckan!

Påvägen dit!:)

Här är gatan på amadores beach, den sträckte sig ungefär en km bortöver stranden! De hade massor med saker, typ badleksaker,kläder,smycken,resturanger,barer osv !

Stranden var ENORM. dessutom har jag ALDRIG sett så blått vatten i hela mitt liv! Det stog på en skylt när man kom dit att sanden var ifrån karibien!
Det var rätt så tidigt när vi var där, så det var inte så mycket som öppet och vattnet var rätt kallt så vi badade inte! Och solen hade hellre inte hunnit kommit fram riktigt än!

Den andra dagen gick vi till et STORT shopping center som sträckte sig flera km bort! Det var helt otroligt, fast det var så många jobbiga spanjorer som drog in en i affärerna så man gick ut därifrån lika snabbt som kan kom in! Förutom dom som var äkta, t.e.x som MANGO och någon mer affär kommer inte ihåg vad hette! vi var på C.C ganska mycket! iallafall på kvällen, fredrik drog med mig till bar efter bar ungefär varje kväll, haha! herregud, han var så full att han knappt kunde se på kvällen, det var någon gång under kvällen han klagade på mig för att jag hade för många ögon och två munnar, så jag pratade för snabbt! haha.. stackars han!

Här sitter vi på C.C, han är inte riktigt så dragen här! haha.. det var fullt med resturanger och barer hela övervåningen!

Här är gatan där vi bodde över !:)

Vi var på båttur en utav dagarna, om det var den 4 dagen! kommer inte ihåg!
Iallafall så skulle vi kolla på fiskar, fast dom lurades oss lite! dom sa vi kom till att se massor med olika fiskar och det gjorde vi inte! vi såg massor av fisk, men alla var av samma sårt! tråkigt! fast det var ganska kul att åka ut på havet och se sig om! Det var avslappnande!

Fula om jag får säga det själv! haha.

Och näst sista dagen gick vi till Amadores beach igen och försökte bada! fast det var ganska kallt så vi sket i det !Men vi tog en drink och njöt av solen :)

Så jäkla blått vatten!

tur vi hade tv säger jag bara! för på morgonen finns det absolut inget att göra, vi vaknade ungefär 8 varje dag! och allt öppnade vid 10-11!

haha fredrik erkände till slut att han gillar Disney Channel! höhö.

Vi tog bussen till "Playa Del Inglés" och gick på ett mega stort shopping center, man fick nästan ont i huvet av att gå där! för det gick runt,till vänster,till höger,upp,ner! ja herregud! Det ska vara det största shopping centret på Kanariöarna! Det var riktigt förvirrande att gå runt där! Vi skulle egentligen till ett annat som låg lite längre bort, men vi råkade gå fel väg! så vi gick tillbaka och tog bussen hem!:)

Köpte två parfymer, en till mig och en till anna!:) Britney Spears - Hidden. luktar jätte gott!

Och sen köpte jag en väska! sen vare inte så mkt mer förutom dricka!
Random Bild ute på altanen någon morgon!
Vi spelade också minigolf! det var faktiskt rätt kul, dom hade verkligen lagt ner sig på att göra själva "stället". fränt som fan!:) Fontäner och massor med sånt!

haha snygg!

Vi gjorde en del mer, vi var ute på stranden och solade, vi gick strandpromenaden! Åt på en jättefin italisensk resturang m.m!  Det var en underbar vecka! och den absolut bästa presenten jag någonsinn fått (om man inte räknar med pcd konsären) Det var helt fantastiskt! Och jag kunde inte önskat mig mer :) Tack så jätte mycket älskling för denna resan! Det är det finaste någon har gjort för mig och inte minst gett mig! Du har ett stort hjärta! ♥

BILDER :

ÄLSKAR DIG ♥

Bästa glassen jag någosinn ätit!

Poolen på hotellet! den var underbar, men min badkruka till pojkvän blev det inte mycket badande!!

i någon affär på C.C ! hahaha.. coolaste cider flaskorna jag sett!

This Is Love!

"What are words
If you really don't mean them
When you say them
What are words
If they're only for good times
Then they don't
When it's love
Yeah, you say them out loud
Those words, They never go away
They live on, even when we're gone"

Låten är dedikerad till hans förlovade, som hamnade i en olycka efter förlovningen.De har varit ihop i 6 år De hade bestämt sig för att gifta sig två år efter förlovningen. Men på grund av olyckan kan de inte gifta sig, för att hon blev hjärnskadad. Men han är fortfarande där för henne och skyddar henne och hjälper henne.
Han och hennes mamma hjälper henne varje dag!

Och även om hon fungerar i en så liten grad så finns han fortfarande där för henne och han har inte lämnat henne! För en röst,för ett hjärta och inte minst; för en man! Såna skulle vi behöva fler av här i världen! Jag blir så himla rörd av den här historien, att jag lyssnar på låten om och om igen! Han är en vacker människa, och se bara hur vacker hon är!

Jag sitter och gråter, det är nått av det vackraste jag sett och hört, det är en riktigt vackertänkande-låt! Det kan hände oss alla!
Så ta hand om de du bryr dig om och ta hand om de som älskar dig, och ta ingen för givet! De kan försvinna så snabbt.